luni, aprilie 15, 2024

Constanţa: preocupări pentru îmbunătăţirea turismului

Autoritatea Națională pentru Turism, în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a României și Federația Patronatelor din Turismul Românesc (F.P.T.R.),au organizat pe  19 septembrie 2016, în Constanța, prima conferință din cadrul Caravanei ”Managementul Destinațiilor: Online și Offline”, inițiativă susținută de Google România.

Conferinţa reflectează asupra  beneficiilor unui management integrat al destinațiilor turistice și a importanței implicării diferitelor bresle, în gestionarea unitară a destinației turistice.

Anca PAVEL-NEDEA, președintele Autorității Naționale pentru Turism, a modera discuțiile care aduc în atenție modele de bune practici și instrumente ce vin în ajutorul promovării și managementului integrat al destinațiilor turistice.

Sesiunea de lucru este deschisă de reprezentantul F.P.T.R., domnul Nicolae BUCOVALĂ, Prim Vicepreședinte. Directorul General al Camerei de Comerț, Industrie, Navigație și Agricultură Constanța, domnul Ion Dănuţ JUGĂNARU, prezintă beneficiile unui management integrat al destinațiilor turistice și importanța implicării diferitelor bresle în gestionarea unitară a destinației turistice. Intervenția Camerei de Comerț va fi secondată de reprezentantul clusterului INOMAR, domnul Stănică ENACHE, care va exemplifica, în cadrul unei prezentări, importanța și eficiența unui astfel de parteneriat.

În partea a doua a conferinței, Google România, prin doamna Ana SIPCIU, va face cunoscute oportunitățile pe care le oferă instrumentele de marketing online și va contura profilul călătorului digital. Reprezentantul BitSoft, doamna Gabriela ENESCU, și al Primăriei Cluj-Napoca, doamna Manuela CÎMPEAN, vor prezenta modele de bune practici în dezvoltarea și promovarea unei destinații turistice autohtone.

La evenimentăparticipa agenți economici din domeniu, membri ai Camerei de Comerț, Industrie, Navigație și Agricultură Constanța, reprezentanți ai autorităților publice locale, ai asociațiilor de dezvoltare și promovare turistică, ai asociațiilor patronale și federațiilor de profil și ai organizațiilor non-guvernamentale cu activitate în domeniul turismului, reprezentanți ai centrelor de informare turistică, instituțiilor culturale, ai mediul academic și mass-media națională și locală.(merglamare.ro,primăria Constanţa)

Muzeele din Turcia: 4 milioane de vizitatori în primele 3 luni a anului 2024. Care au fost cele mai vizitate muzee

Potrivit unui anunț recent făcut de Ministrul Culturii și Turismului, Mehmet Nuri Ersoy, în special, Muzeul Mevlana din orașul central Konya a atras peste 383.000 de vizitatori, urmat de situl arheologic Hierapolis, din provincia vestică Denizli, cu 259.000 de vizitatori. 

Din Dubai până în Chile, serialele turcești cuceresc lumea. Cum sunt produse faimoasele seriale

În cartierului Tophane, din Istanbul, pescărușii sunt împrăștiați de o dronă care filmează un polițist care arestează tânără. Filmarea este numit „Dengeler”, unul dintre cele aproximativ 60 filmate anual în Turcia, care au făcut ca Istanbulul și alte orașe turcești să fie cunoscute telespectatorilor din aproape 170 de țări din întreaga lume. 

Vacanța de Ramadan de 9 zile. Turcii iau în asalt insulele grecești

Vacanța de Ramadan de 9 zile. Turcii iau în asalt insulele grecești

„Calapodul fesului”, povestea de Bairam a lui Aziz Nesin, cunoscut ca și Caragiale al Turciei

De bairam, in fiecare casă se cumpara zaharicale. În anii aceia, în casa noastra nu prea erau zaharicale de bairam. Musafirii care veneau la noi aduceau o cutie cu dulciuri anume pentru bairam. Dar dulciurile aduse de musafiri nu era pentru noi, le țineam ca să avem cu ce trata musafirii ce vor sosi mai târziu..

Festivalul Lalelelor în Istanbul. Iată unde poți să găsești grădinile cu lalele!

Mugurii de lalele, care sunt produși în principal pentru această ocazie în orașul Konya, înfloresc în aprilie și poate ține până în mai, în funcție de vreme.