sâmbătă, noiembrie 16, 2024

Constanţa: preocupări pentru îmbunătăţirea turismului

Autoritatea Națională pentru Turism, în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a României și Federația Patronatelor din Turismul Românesc (F.P.T.R.),au organizat pe  19 septembrie 2016, în Constanța, prima conferință din cadrul Caravanei ”Managementul Destinațiilor: Online și Offline”, inițiativă susținută de Google România.

Conferinţa reflectează asupra  beneficiilor unui management integrat al destinațiilor turistice și a importanței implicării diferitelor bresle, în gestionarea unitară a destinației turistice.

Anca PAVEL-NEDEA, președintele Autorității Naționale pentru Turism, a modera discuțiile care aduc în atenție modele de bune practici și instrumente ce vin în ajutorul promovării și managementului integrat al destinațiilor turistice.

Sesiunea de lucru este deschisă de reprezentantul F.P.T.R., domnul Nicolae BUCOVALĂ, Prim Vicepreședinte. Directorul General al Camerei de Comerț, Industrie, Navigație și Agricultură Constanța, domnul Ion Dănuţ JUGĂNARU, prezintă beneficiile unui management integrat al destinațiilor turistice și importanța implicării diferitelor bresle în gestionarea unitară a destinației turistice. Intervenția Camerei de Comerț va fi secondată de reprezentantul clusterului INOMAR, domnul Stănică ENACHE, care va exemplifica, în cadrul unei prezentări, importanța și eficiența unui astfel de parteneriat.

În partea a doua a conferinței, Google România, prin doamna Ana SIPCIU, va face cunoscute oportunitățile pe care le oferă instrumentele de marketing online și va contura profilul călătorului digital. Reprezentantul BitSoft, doamna Gabriela ENESCU, și al Primăriei Cluj-Napoca, doamna Manuela CÎMPEAN, vor prezenta modele de bune practici în dezvoltarea și promovarea unei destinații turistice autohtone.

La evenimentăparticipa agenți economici din domeniu, membri ai Camerei de Comerț, Industrie, Navigație și Agricultură Constanța, reprezentanți ai autorităților publice locale, ai asociațiilor de dezvoltare și promovare turistică, ai asociațiilor patronale și federațiilor de profil și ai organizațiilor non-guvernamentale cu activitate în domeniul turismului, reprezentanți ai centrelor de informare turistică, instituțiilor culturale, ai mediul academic și mass-media națională și locală.(merglamare.ro,primăria Constanţa)

X, platforma cheie de informarea din Turcia, pierde clienți după alegerile din SUA. Acuzații de dezinformare

„Am dorit să informăm cititorii că nu vom mai posta de pe niciun cont editorial oficial al Guardian pe site-ul de socializare X”, se arată în anunţul publicaţiei britanice, care are mai mult de 80 de conturi pe X, cu aproximativ 27 de milioane de urmăritori.

Incendiu în Izmir. 5 copii au murit în casă din cauza sobei. Mama era plecată să strângă fiare vechi

Cinci frați, cu vârste cuprinse între unu și cinci ani, au murit într-un incendiu la o casă provocat de o sobă în provincia vestică Izmir, din Turcia.

Turcia, prinsă între Orient și Occident. În NATO, dar și parteneră în blocul BRICS, cu China și Rusia?

Turcia, membră NATO, a primit statutul de țară parteneră de către grupul de națiuni BRICS, din care face parte China și Rusia, conform presei turcești.

Erdogan vrea în Uniunea Europeană: „Nu există o explicație rezonabilă pentru blocarea procesului…”

Erdogan, vorbind la cel de-al cincilea summit al Comunității Politice Europene de la Budapesta, a vorbit despre importanța aderării Turciei la UE pentru pacea și siguranța Europei în urma unei game largi de provocări.