duminică, aprilie 21, 2024

URMĂRI ECONOMICE ALE BREXITULUI

Producătorul japonez de electronice şi electrocasnice Panasonic a decis să îşi mute sediul european de la Londra la Amsterdam, din cauza îngrijorărilor cu privire la implicaţiile fiscale ale Brexitului, a declarat joi un purtător de cuvânt al companiei, informează AFP.

Decizia a fost luată ca urmare a îngrijorărilor că Japonia ar putea considera Marea Britanie ca un paradis fiscal după Brexit, dacă autorităţile de la Londra vor decide să coboare foarte mult impozitele pentru companii, în încercarea de a atrage noi firme, a explicat purtătorul de cuvânt. Dacă Japonia va cataloga Marea Britanie drept paradis fiscal, acest lucru ar însemna pentru Panasonic taxe mai mari plătite în Japonia.

Japonia este un investitor important în Marea Britanie, unde peste 800 de companii nipone au peste 100.000 de angajaţi. Cu toate acestea, decizia Marii Britanii de a ieşi din Uniunea Europeană a determinat mai multe companii japoneze să îşi mute sediul european de la Londra. Printre aceste societăţi se numără băncile Mitsubishi UFJ Financial Group şi Sumitomo Mitsui Financial Group, precum şi firmele de brokeraj Nomura Holdings şi Daiwa Securities

Japonia este un investitor important în Marea Britanie, unde peste 800 de companii nipone au peste 100.000 de angajaţi. Cu toate acestea, decizia Marii Britanii de a ieşi din Uniunea Europeană a determinat mai multe companii japoneze să îşi mute sediul european de la Londra. Printre aceste societăţi se numără băncile Mitsubishi UFJ Financial Group şi Sumitomo Mitsui Financial Group, precum şi firmele de brokeraj Nomura Holdings şi Daiwa Securities

Președintele Germaniei în vizită în Turcia. Prima întâlnire cu primarul Istanbulului, apoi cu Erdogan

Președintele Frank-Walter Steinmeier va călătorii în Republica Turcia în perioada 22-24 aprilie 2024, cu ocazia împlinirii a 100 de ani de la stabilirea relațiilor diplomatice între cele două țări.

Boicot! Turcii nu merg în weekend la restaurant. „Aceasta nu este inflație, este profit”

Organizatorii și susținătorii boicotului susțin că întreprinderile folosesc inflația din Turcia ca o scuză pentru a-și crește profiturile. Boicotul urmărește să protesteze prețurile crescute pentru porții mai mici, precum și creșterea costului vieții.