vineri, noiembrie 22, 2024

ROMEXPO: PACK EXPO 2018

Cea mai mare expoziţie de packaging din România – între 16 şi 1Pack Expo 2018, care se desfăşoară la Romexpo-Bucureşti, s-a anunţat a fi un succes încă din prima zi: un mare număr de specialişti vizitatori au venit la Pack Expo 2018, ediţia din acest an având privilegiul de a fi organizată în cel mai nou spaţiu expoziţional (cu un design în stil modern contemporan).

Speakerii de top prezenţi la Conferinţa Naţională pe teme de mediu “Deşeurile de ambalaje: tendinţe vs.eficienţă” au stârnit interesul a peste 120 de participanţi (reprezentanţi de companii, autorităţi, mass-media).

Taxa pe ambalaj, managementul deşeurilor, impactul modificărilor legislative în materie de ambalaje asupra industriei alimentare, dar şi tehnologiile inovatoare folosite în producţia de ambalaje şi etichete au fost principalele teme dezbătute în cadrul conferinţei de reprezentanţi ai Ministerului Mediului, preşedinţi de asociaţii, distribuitori de echipamente, producători de ambalaje şi etichete, printre care Mihai Petre (DELOITTE România), Raul Pop (Ernst & Young România), Mariel Petric (Cora Trade), Linda Mauksch (ALPLA Group), Nathalie Bonk (Webomatic), Constantin Chiriac(ROMPAP) şi Gabriel Moiceanu (FADI).

romexpo

Conferinţa a fost organizată de Romexpo, Euroexpo Fairs, revista Infomediu Europa (co-organizator) şi Federaţia Asociaţiilor de Dezvoltare Intercomunitară (FADI), în colaborare cu Ministerul Mediului.La finalul primei zile de expoziţie a avut loc decernarea trofeelor Romanian Packaging Awards (ediţia  II-a) pentru cele cinci categorii de concurs:

Romanian Packaging Awards (ediţia a II-a)

  • Ambalajul din carton ondulat (pentru retail) al anului: “Strauss Welcome Kit”, realizat deRONDOCARTONpentru clientul STRAUSS România
  • Ambalajul flexibil al anului: “Bottle Bag”, realizat de EXONIA HOLDINGpentru Coca-Cola şiCramele Recas
  • Ambalajul din carton compact al anului: “Ghiozdanul Back To school”, realizat de MAYR MELNHOF PACKAGING Româniapentru clientul Mondelez România
  • Eticheta anului: “SAMARO”, realizată de ROMPRIX EXIM SRLpentru clientul Distileriile Bran
  • Ambalajul rigid din mase plastice al anului: juriul a decis să nu acorde un premiu la această categorie, intrucat produsele înscrise în concurs nu s-au ridicat la standardele de calitate impuse de regulamentul concursului.

Premiul pentru premiere tehnologice: ULMA PACKAGING

  1. Premiul pentru participarea anului: EURO TOP GRAFIX
  2. Premiul pentru inovaţie în domeniului finisării: GRUP TRANSILVAE
  3. Premiul pentru inovaţie în ambalare: WEBOMATIC
  4. Premiul pentru performanţă în Packaging:  DS SMITH PACKAGING ROMÂNIA.
  5. Premiul pentru performanţă în Packaging: DS SMITH SLOVAKIA
  6. Premiul pentru soluţii tipografice complexe: GRAPHIC OPEN SYSTEMS
  7. Premiul pentru calitate deosebită în producţia de hârtie, carton ondulat şi ambalaje: RONDOCARTON
  8. Diplomă de excelenţă pentru complexitatea participării: IMARK SISTEMS
  9. Premiul pentru soluţii în domeniul ambalării profesionale: CORA TRADE CENTER
  10. Premiul pentru smart technology: FESTO
  11. Diplomă de excelenţă pentru soluţii logistice durabile: EUROFIT – VOYATZOGLOU SYSTEMS ROMÂNIA
  12. Premiul pentru soluţii performante în domeniul marcării şi etichetării: MACH FOREIGN TRADE DISTRIBUTION
  13. Premiul pentru soluţii inovatoare pentru logistică: IHOPE REAL  
  14. Premiul pentru performanţă în producţia de ambalaje din plastic: GREINER PACKAGING
  15. Premiul pentru performanţă în producţia de etichete: INOVALABEL   
  16. Premiul pentru soluţii complete de marcare industrială: BLAJ SA
  17. Diplomă de excelenţă pentru soluţii digitale pentru packaging: MONS MEDIUS INVESTMENT  Despre EUROEXPO

EUROEXPO Fairs este cea mai mare companie privată din România, specializată în organizarea de târguri, expoziţii şi evenimente speciale. Cu o experienţă de peste 15 ani în organizarea de târguri şi expoziţii noi, compania a înregistrat un trend ascendent şi a reuşit să crească anual atât numărul expozanţilor, cât şi pe cel al vizitatorilor.
Prin intermediul târgurilor organizate (Metal ShowBaby Boom Show – ediţiile de primăvară şi toamnă, PRINT&SIGNCorporate Gifts ShowPack ExpoExpo PlastCleaning ShowTextile Technology Show), compania a realizat o platformă profesională de comunicare între reprezentanţi ai mii de companii din România şi din străinătate, poziţionând compania în vârful clasamentului celor mai buni organizatori de evenimente.

Târgurile şi expoziţiile EUROEXPO oferă cadrul propice pentru interacţionare, evenimente conexe informative şi proiecte menite să impulsioneze dezvoltarea economică.

 

 

X, platforma cheie de informarea din Turcia, pierde clienți după alegerile din SUA. Acuzații de dezinformare

„Am dorit să informăm cititorii că nu vom mai posta de pe niciun cont editorial oficial al Guardian pe site-ul de socializare X”, se arată în anunţul publicaţiei britanice, care are mai mult de 80 de conturi pe X, cu aproximativ 27 de milioane de urmăritori.

Turcia, prinsă între Orient și Occident. În NATO, dar și parteneră în blocul BRICS, cu China și Rusia?

Turcia, membră NATO, a primit statutul de țară parteneră de către grupul de națiuni BRICS, din care face parte China și Rusia, conform presei turcești.