miercuri, aprilie 24, 2024

Păstrarea identității mărcii Dacia reprezintă una dintre prioritățile lui Antoine Doucerain

Antoine Doucerain, noul director general al Automobile Dacia şi Groupe Renault România, a afirmat că păstrarea identităţii mărcii Dacia reprezintă una dintre priorităţile sale.

„Ceea ce este cu adevărat important pentru Dacia este să păstreze ADN-ul companiei. Acest ADN înseamnă să producă mașini atractive, de foarte bună calitate şi la cel mai bun preţ. (…) Vrem să păstrăm asta, pentru că reprezintă un avantaj competitiv. Trebuie să şi evoluăm (…), dar trebuie să şi rămânem aproape de necesităţile clienţilor noştri”, a declarat Doucerain la Bucureşti, în cadrul unei conferinţe de presă.

Renault a investit până în prezent în România 2,8 miliarde de euro şi a menţionat elementele pe care le analizează o companie atunci când intenţionează să realizeze o investiţie într-o altă ţară.
Renault a investit până în prezent în România 2,8 miliarde de euro şi a menţionat elementele pe care le analizează o companie atunci când intenţionează să realizeze o investiţie într-o altă ţară.

La întâlnirea cu presa din România a fost prezent şi Yves Caracatzanis, care a ocupat în ultimii doi ani funcţia de director general al Automobile Dacia. El a subliniat faptul că Renault a investit până în prezent în România 2,8 miliarde de euro şi a menţionat elementele pe care le analizează o companie atunci când intenţionează să realizeze o investiţie într-o altă ţară.

„Când eşti un investitor nou şi cauţi un loc în care să-ţi dezvolţi afacerea, ce cauţi? Un nou investitor se uită la competitivitate, se uită la infrastructură, se uită la predictibilitate şi stabilitate, dar investitorul se uită şi la ce capacităţi au oamenii dintr-o ţară, cât de pregătiţi sunt.Cred că este important pentru România să rămână competitivă, să-şi îmbunătăţească infrastructura, predictibilitatea, pentru că investitorii se uită la aceste lucruri”, a spus Caracatzanis.

Antoine Doucerain va prelua, începând cu data de 1 mai 2018, postul de director general al Automobile Dacia şi Groupe Renault România.

Doucerain, care îi succede lui Yves Caracatzanis, cel care va prelua o altă funcţie în cadrul Groupe Renault, îi va fi subordonat lui Nicolas Maure, director de operaţiuni Groupe Renault pentru Regiunea Eurasia, din care face parte şi România.Noul director general al Automobile Dacia şi Groupe Renault România lucrează la Renault din anul 1993, unde a făcut parte din echipa Direcţiei de Inginerie Logistică. Ulterior, acesta îşi continuă cariera în domeniul Fabricaţiei, mai întâi la uzina din Douai, unde ocupă succesiv posturile de şef departament Montaj, director Tehnic, director adjunct Fabricaţie, iar în 2010 este numit director al uzinei din Maubeuge, unde asigură lansarea Kangoo ZE şi pregătirea modelului Citan pentru Daimler.

În 2016, Groupe Renault România a depăşit 5 miliarde de euro, cifră de afaceri. Grupul, pentru care lucrează 17.000 de angajaţi, este lider pe piaţa locală cu mărcile Dacia şi Renault.

În 2012, Antoine Doucerain merge în Brazilia pentru a coordona crearea unei noi uzine Nissan şi începerea producţiei modelelor Micra şi Versa. Din mai 2015 se întoarce în Franţa şi ocupă funcţia de director industrial, asigurând coordonarea a opt uzine ale Renault (Polul industrial Vest).Groupe Renault este constructor de automobile din anul 1898, fiind prezent în 127 de ţări. În 2017, compania a raportat 3,76 milioane de vehicule vândute.

Președintele Germaniei în vizită în Turcia. Prima întâlnire cu primarul Istanbulului, apoi cu Erdogan

Președintele Frank-Walter Steinmeier va călătorii în Republica Turcia în perioada 22-24 aprilie 2024, cu ocazia împlinirii a 100 de ani de la stabilirea relațiilor diplomatice între cele două țări.

Boicot! Turcii nu merg în weekend la restaurant. „Aceasta nu este inflație, este profit”

Organizatorii și susținătorii boicotului susțin că întreprinderile folosesc inflația din Turcia ca o scuză pentru a-și crește profiturile. Boicotul urmărește să protesteze prețurile crescute pentru porții mai mici, precum și creșterea costului vieții.

Rata inflației la nivel mondial. Turcia, pe locul patru, imediat după Argentina, Siria și Liban 

Turcia a devenit țara cu a patra cea mai mare rată anuală a inflației de consum din lume, înregistrând 68,5%, conform Bianet.org

Turcia: 24 de studenți internați după ce au consumat mâncarea de la cantina școlii

În ultimele luni, focarele de intoxicație alimentară au tulburat instituțiile de învățământ din întreaga țară, ducând la sute de studenți să necesite îngrijiri medicale.