joi, aprilie 7, 2022

Turcia a interzis reclamele pentru platformele de socializare, inclusiv Facebook

Turcia a interzis reclame pentru campaniile de social media ca parte a noii reglementări privind social media, conform Duvar English.

Interzicerea reclamelor pentru companiile platformelor de socializare  inclusiv Facebook, Instagram, Twitter, Periscope, TikTok și Dailymotion a venit în urma refuzului de a numi reprezentanți în Turcia. 

Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, Periscope și TikTok au fost amendați cu 10 milioane de lire turcești fiecare pentru că nu au numit reprezentanți. Aceștia au fost amendați cu încă 30 de milioane de lire fiecare pentru că încă nu numiseră  reprezentanți pe 3 decembrie. 

În cazul în care insistă să nu numească reprezentanți în termen de trei luni de la interdicție, următorul pas va fi scăderea lățimii de bandă cu 50% ,iar aceasta va scădea în continuare cu 90%.

Noua reglementare a rețelelor de socializare a Turciei a intrat în vigoare la 1 octombrie 2020, pe fondul unor critici intense asupra cenzurii, aducând un șir de restricții pentru companiile de socializare.

Șeful Asociației de Informatică Alternativă, Faruk Çayır a criticat decizia guvernului,  expicând că sancțiunile obligă efectiv companiile să se retragă din Turcia.

„Fără reclame, va fi lipsit de sens pentru aceste companii să opereze în Turcia. Companiile de social media fie vor solicita plăți pentru aplicațiile lor, fie le vor închide din cauza faptului că nu primesc venituri din reclame. Solicitarea plăților este, de asemenea, lipsită de sens, deoarece se vor confrunta cu dimensiunea  lățimii de bandă după un timp” susține Çayır.

Çayır a menționat că sancțiunile vor avea, de asemenea, un efect negativ asupra grupurilor defavorizate care își fac auzite vocile pe rețelele de socializare și pe platformele de știri care ajung la publicul lor prin intermediul acestuia, ceea ce va împiedica dreptul cetățenilor de a primi știri.

Care este cea mai problemă din Turcia? Iată ce cred turcii

31,4% dintre persoane au spus că este violență domestică, 29,5% au spus că sunt toate problemele menționate în sondaj, inclusiv șomajul, presiunea familială sau socială și hărțuirea sexuală, 12 la sută au spus lipsa de educație, iar 6,2% au spus inegalitatea de gen.

Cine este de vină pentru pentru invazia din Ucraina? Iată ce cred turcii

Cine este de vină pentru pentru invazia din Ucraina? Iată ce cred turcii

Miliarde de dolari pierduți: Invazia din Ucraina afectează domeniu vital din Turcia

Potrivit președintelui Federației pentru Afaceri Turistice și Cazare din Marea Egee, Mehmet İşler, cele trei milioane de ucraineni așteptați nu vor veni în Turcia în acest an, în timp ce sosirea celor șapte milioane de turiști ruși așteptați rămâne fără răspuns, în funcție de traiectoria războiului.

Istanbul: Faimosul iftar din Piața Sultanahmet interzis

Pe 23 martie, secretarul general al İBB, Can Akın Çağlar, a trimis o scrisoare de notificare biroului guvernatorului despre activitățile pe care municipalitatea plănuia să le desfășoare în timpul lunii Ramadan în tot orașul.

Rezumatul lunii martie în Turcia: La ce au mai crescut prețurile? Varza se vinde feliată, câte un sfert

Rezumatul lunii martie în Turcia: La ce au mai crescut prețurile? Varza se vinde feliată, câte un sfert

Turcii așteaptă noi majorări la sfârșitul săptămânii. La ce mai crește prețul?

În ciuda reducerii TVA-ului, la începutul săptămânii, un studiu din martie a constatat că 82,1% dintre consumatori nu au simțit scăderea costului vieții, deoarece inflația a continuat să crească. 

Un nou sondaj arată că 60% din turci nu au bani destui pentru strictul necesar

Potrivit rezultatelor sondajului distribuit de directorul general, Can Selçuki, pe Twitter, doar  27% dintre cei chestionați au spus că veniturile lor au fost „doar suficiente” pentru a-și acoperi cheltuielile.

Turcii nu văd o reducere a prețurilor la alimente după reducerile de taxe

Peste 82 la sută dintre participanții la un studiu realizat de sondajul turc MetroPOLL au susținut că noua măsură nu a avut efect, în timp ce 10,5% au spus că au văzut reducerea prețurilor, restul de 7,4% au spus că nu au auzit de nicio reducere.