duminică, aprilie 10, 2022

Branduri din sectorul bio cu vizibilitate redusă

În România sunt foarte multe branduri din sectorul bio cu vizibilitate redusă, iar dacă întrebați 100 de consumatori bio, cu greu o să vă spună că știu un brand de produse, a declarat miercuri Grigoris Papageorgiadis, director de operațiuni MORE Bio Commerce, în cadrul unei conferințe de profil.

İlgili resim
Grigoris Papageorgiadis

„Astăzi în România sunt foarte multe branduri cu vizibilitate redusă în sectorul bio. Dacă întrebați 100 de consumatori bio, cu greu o să vă spună că știu un brand de produse, nu un magazin. Brandurile nu sunt cunoscute, iar asta este ciudat. Peste tot, în economie, există branduri, iar noi, dacă cumpărăm un produs de la un magazin sau supermarket avem în mintea noastră să luăm un brand, ori românesc, ori un alt brand, dar avem niște principii, iar în sectorul bio nu prea există. Foarte mulți oameni au un brand care nu a primit vizibilitatea de care merită, iar noi facem un brand comun, pentru toată lumea. Asta înseamnă că intri mâine dimineață și deja ai vizibilitate”, a spus Grigoris.

Pe de altă parte, acesta a mai spus că marea problemă a producătorilor este aceea că au cantități mici.

„Mare majoritate din ei (producători, fermieri, n.r.), 95-99%, au o problemă majoră, anume că au cantități mici, au produse care de obicei sunt mai scumpe decât produsele convenționale și asta este firesc, pentru că produsele bio sunt mai scumpe, nu se folosesc chimicale, iar producătorii nu pot să facă toate în același timp, deci nu pot face și producție și comercializare și marketing și tot ce trebuie. Unii dintre ei au încercat să creeze un brand propriu, să iasă în piață, dar problema cea mai mare este că ori nu au cantități mari, sau chiar dacă au, este mai greu să faci bine cu totul, și cu poziționarea în piață, în marketing și tot”, a spus directorul de operațiuni MORE Bio Commerce.

De asemenea, acesta a mai adăugat că proiectul „Inima.bio” va oferi toate avantajele unei cooperative, dar și asistență pe partea de marketing, vânzare, precum și preluarea produselor.

„În trecut au mai fost încercări, oameni care au propus să se rezolve parțial problema. Unii au zis că se pot ocupa cu distribuția produselor, sau cu vânzarea, sau doar cu marketingul, dar noi considerăm că în ziua de azi în România un producător, un fermier în sectorul bio are nevoie de o soluție completă, de la început până la sfârșit și asta am început noi deja să oferim. Noi venim și spunem producătorilor, fermierilor bio, în felul următor : ai toate avantajele precum un om independent, faci orice vrei, ne dai orice cantitatea pe care o vrei, tu stabilești prețul, iar în același timp ai toate avantajele unei cooperative, unde noi ne ocupăm cu preluarea produselor, te ajutăm la zeci de probleme diferite, pentru certificarea și cum ajungem de la un produs foarte bun la un produs gata pentru clientul final. Am creat o bază logistică, noi avem o legătură cu clienții, ne ocupăm cu marketing, deci rezolvăm toate problemele”, a mai spus Papageorgiadis.

 

Istanbul: Prețul la  transportul public crește pentru a doua oară anul acesta. Cât costă un bilet?

condus de principalul partid de opoziție, Partidul Popular Republican (CHP), a majorat pe 6 aprilie prețurile transportului public cu 40% din cauza inflației,

Erdogan modifică legile electorale pentru a-și asigura puterea la alegerile de anul viitor

Schimbările închid, de asemenea, o lacună care ar fi permis principalului partid pro-kurd al țării, în prezent al treilea ca mărime din parlament, să eludeze o potențială interdicție.

Miliarde de dolari pierduți: Invazia din Ucraina afectează domeniu vital din Turcia

Potrivit președintelui Federației pentru Afaceri Turistice și Cazare din Marea Egee, Mehmet İşler, cele trei milioane de ucraineni așteptați nu vor veni în Turcia în acest an, în timp ce sosirea celor șapte milioane de turiști ruși așteptați rămâne fără răspuns, în funcție de traiectoria războiului.

Asociație americană: Avocații turci sunt puși după gratii pentru că-și fac munca

Turcia: Avocații puși după gratii pentru că-și facă munca

Acuzat de „insulta președintelului”, din cauza unui articol despre incendiile forestiere

Columnistul Ender İmrek, de la ziarul de stânga Evrensel, se confruntă cu acuzații de insultare pe președinte într-un articol intitulat „ (Turcia arde, palatul [o referire la Erdoğan]se uită” din 31 iulie 2021, în care a  raportat răspunsul guvernului la incendiile din țară din vara anului 2021.

Un nou sondaj arată că 60% din turci nu au bani destui pentru strictul necesar

Potrivit rezultatelor sondajului distribuit de directorul general, Can Selçuki, pe Twitter, doar  27% dintre cei chestionați au spus că veniturile lor au fost „doar suficiente” pentru a-și acoperi cheltuielile.

Istanbul: Faimosul iftar din Piața Sultanahmet interzis

Pe 23 martie, secretarul general al İBB, Can Akın Çağlar, a trimis o scrisoare de notificare biroului guvernatorului despre activitățile pe care municipalitatea plănuia să le desfășoare în timpul lunii Ramadan în tot orașul.

Cine este de vină pentru pentru invazia din Ucraina? Iată ce cred turcii

Cine este de vină pentru pentru invazia din Ucraina? Iată ce cred turcii