Zaman Romania

Târgul de turism de la Londra; logo-ul Centenarului, promovat alături de brandul de țară

Tema standului României, unde sunt prezenți 50 de de expozanți, subliniază împlinirea celor 100 de ani de la Marea Unire din 1918, ministerul prezentând în avanpremieră și logo-ul Centenarului, elementul unic de identificare pentru toate evenimentele ce vor fi organizate de România pe parcursul anului viitor.

„Anul acesta, România aduce în atenția profesioniștilor, atât destinația turistică Alba Iulia, cât și circuitele culturale, turismul în natură și cel rural, pachetele de tip city break, turismul activ și cel de aventură, turismul balnear și cel de tip wellness. Tema standului din această ediție este unică și subliniază într-o manieră stilizată împlinirea celor 100 de ani de la Marea Unire din 1918. Accesul în standul cu o suprafață de 238 de metri pătrați se face printr-o replică a porții III de la Cetatea Alba Carolina. La standul amenajat de Ministerul Turismului din România sunt prezenți 50 de expozanți, reprezentanți ai unor tour-operatori, organizații de management a destinației, consilii județene, hoteluri și companii aeriene”, precizează ministerul, într-un comunicat remis AGERPRES.

Ministerul Turismului este reprezentat la Londra de secretarul de stat Cristina Ionela Tărteață. Pe toată perioada desfășurării manifestării expoziționale, demnitarul va avea o serie de întâlniri cu reprezentanții celor mai mari companii media, în vederea identificării posibilităților de promovare a României pe canalele media la nivel global, respectiv National Geographic, CNN, BBC, Travel Channel, Lonely Planet Publication.

Totodată, secretarul de stat va participa și la summit-ul miniștrilor Turismului din toate țările participante la WTM (peste 160 țări și teritorii), eveniment organizat de Organizația Mondială a Turismului, sub patronajul secretarului general Taleb Rifai.

WTM Londra reprezintă punctul de întâlnire al cererii și ofertei internaționale din sectorul turistic și are un rol fundamental în stabilirea de noi contacte de afaceri. România a participat constant la WTM cu stand național la toate cele 36 de ediții anterioare.