Rețeaua de socializare Facebook Inc. nu va deveni o companie media, a declarat luni fondatorul și directorul general Mark Zuckerberg, care a adăugat că firma sa va rămâne o platformă tehnologică, transmite Reuters.
Un număr din ce în ce mai mare de utilizatori se îndreaptă spre rețelele de socializare, precum Facebook și Twitter, pentru știri dar cu toate acestea Zuckerberg a declarat că firma sa nu are ambiția de a deveni un furnizor de conținut. „Nu, suntem o companie de tehnologie și nu o companie de media”, a răspuns Mark Zuckerberg întrebat de un student italian dacă Facebook are intenția de a deveni un furnizor de știri.
Chiar dacă a recunoscut rolul pe care îl joacă Facebook în furnizarea de știri pentru utilizatorii săi precum și avantajele pe care le oferă rețeaua de socializare în obținerea de informații din diferite părți ale lumii, Zuckerberg a subliniat că Facebook este „o companie de tehnologie, noi construim instrumente dar nu producem niciun conținut. Lumea are nevoie de furnizori de știri dar și de platforme tehnologice, așa cum suntem noi, și ne luăm rolul în serios”, a declarat Zuckerberg la întrebările studenților de la universitatea Luiss din Roma.
Anterior, Zuckerberg și soția sa Priscilla Chan au avut o audiență privată cu Papa Francisc. Cei trei au vorbit despre felul în care pot fi folosite tehnologiile de comunicare pentru a reduce sărăcia, a încuraja o cultură a întâlnirii și a face să parvină un mesaj de speranță, mai ales persoanelor care trec prin cele mai mari dificultăți, se precizează într-un comunicat al Vaticanului.