Pentru prima data in istoria evenimentelor Business Days, in perioada 11-12 octombrie, va poposi la Timisoara editia internationala Entrepreneurship Summit 2017, un mega eveniment dedicat antreprenoriatului si managementului profesionist. Pe durata celor 2 zile, acesta va reuni peste 60 de manifestari la care vor conferentia peste 120 de speakeri straini si romani si la care sunt asteptati peste 1.200 de participanti, din regiune, din tara si strainatate. Acesta aduce in fata publicului din Timisoara invitati speciali de la World Economic Forum, profesori de la scoli renumite de MBA din Europa, antreprenori cu businessuri de succes, deschisi sa ajute si sa inspire si alti antreprenori romani.
Reprezentantul Business Days considera ca Timisoara, dupa 2021 va fi cel mai atractiv oras din toate punctele de vedere din Romania:’premizele sunt create, totul depinde de cat de bine vor reusi autoritatile publice impreuna cu societatea civila, mediul academic si mediul cultural sa gestioneze imensul bazin de oportunitati pe care le va aduce asupra regiunii 2021 Timisoara Capitala Culturala Europeana. Daca orasele Timisoara, Arad, Oradea, Szeged, Debrecen, Novi Sad si chiar
Belgrad ar lucra la planuri comune de dezvoltare regionala pe urmatorii 20-30 de ani, in aceasta regiune s-ar putea crea o foarte puternic si atractiv centru de dezvoltare, unde industria IT, automotiv, inovatia, industriile creative, cercetarea, invatamantul, medicina, cultura, sportul si show-biz-ul pot juca un rol extrem de important. In acest context aducem Entrepreneurship Summit 2017 la Timisoara pentru a potenta si crea contextul realizarii acestor viziuni. Vor veni speakeri din diverse colturi ale Europei si din alte tari ale globului, vor fi delegati straini si investitori dornici de a vedea si interactiona cu mediul de business considerat model din Romania’.
Eveniment construit pe baza unei cercetari privind nevoile mediului de afaceri din regiune
Temele evenimentului Entrepreneurship Summit Timisoara au fost alese pe baza unei cercetari de piata efectuate pe parcursul intregii veri in mediul de business din regiune: Timis, Arad, Hunedoara, Caras-Severin, Bihor, Gorj si Mehedinti. Au fost cartografiate nevoile de dezvoltare ale factorilor de decizie din organizatiile regionale si ale managerilor din principalele departamente strategice si de dezvoltare ale organizatiilor de la care se asteapta cea mai mare implicare in cresterea afacerii. Iata pe scurt concluziile acestei cercetari la care au raspuns 388 de antreprenori, CEO/GM, manageri de resurse umane, manageri comerciali si manageri din departamentele de marketing: